Khamis, 24 Julai 2008

Langsing Dengan Mate5 Cara Azah Aziz


Nadia kini lebih ceria & berkeyakinan


ZAHARI PEMENANG CABARAN LANGSING "HPM" 08




Berita dari Majalah Feminin February 2009
Zahari dalam masa 14 hari, turun 13kg



Berikut adalah rentetan dari Majalah Feminin
Sebagai lelaki, Zahari , 39 tidak kisah sangat dengan penampilan diri sekalipun perutnya semakin boroi. Bagi Zahari selagi isterinya masih menyayanginya, dia tidak perlu risau dengan penampilan diri walaupun sesekali isteri dan anak-anak “mengusik” dengan mengusap-usap perutnya yang membenjol seperti orang mengandung lima bulan.



Malah, bila pulang ke kampung anak-anak buah sering bertanya ‘bila nak bersalin? Namun Zahari tidak pernah ambil hati, hanya tersenyum melayan usikan mereka.
Memang berat badan Zahari naik sejak berkahwin. Jika pada zaman remaja dulu berat badannya sekitar 50 hingga 55kg tapi selepas berkahwin, ia meningkat sehingga 85kg. Paling ketara di bahagian pinggang dan perut sehingga saban tahun Zahari perlu membeli seluar baru bertukar saiz pinggang.



Begitupun semuanya berubah pada September 2008 lalu, gara-gara isterinya, menjual Jus Mate 5, minuman pelangsingan, Zahari secara tidak sengaja merubah penampilannya dengan hanya cabaran dan kata-kata sinis rakan-rakan sepejabat.




Walaupun Aza menjual Jus Mate 5, saya tidak pernah mencuba kerana pada saya lelaki boroi adalah normal, bukan macam perempuan yang terlalu mementingkan penampilan diri. Isteri ada juga usik-usik katanya saya dah tak handsome kerana boroi tapi saya anggap biasa saja, cerita Zahari.



Sebagai suami Zahari mempromosi Jus Mate 5 kepada rakan-rakan sepejabat namun respon yang diterima memakan dirinya kembali. Mereka kata “Kau pun boroi, nak suruh kami minum Jus Mate, saya terfikir betul juga kata mereka macamana saya nak buktikan product ini boleh kuruskan badan kalau perut saya sendiri boroi.
Malah ada kawan cabar suruh saya cuba dulu, kalau terbukti berkesan, baru mereka membelinya.



Bagi Zahari, cabaran itu memang benar pada hakikatnya, dia sendiri tidak mempercayai product-product pelangsingan yang hanya padanya gah pada gimik.
Walaupun kita tunjuk testimoni orang-orang yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan product ini namun mereka tidak percaya kerana pada mereka testimoni boleh diubahsuai dengan teknologi komputer.



Jadi mahu tidak mahu saya terpaksa menyahut cabaran itu. Hasilnya Zahari tidak percaya dalam tempoh 14 hari mengamalkan Jus Mate 5, dia berjaya menurunkan berat badan Zahari turun daripada 85kg ke 69kg



A'ahhaa..Hebat dan anda pasti teruja melihat perubahan diri Zahari yg dulunya bertubuh besar, sekarang dah selesa hasil dari pengambilan mate5.

Dengan hanya bermula 14pkt Zahari berjaya turunkan berat dari 85kg ker 72kg. Wahh!! memang bersemangat dia menjaga pemakanannya semasa dalam proses pengambilan mate5.
Alhamdulillah setelah stop ambil mate5, beratnya masih ada penurunan sebanyak 2kg.
Zahari tidak lagi minum mate5 setiap hari, dia cuma minum 1 atau 2 minggu sekali sahaja.Berat terkini adalah 68kg.



Kalau dulu saiz seluarnya 36" tapi skrg hanya 32" itu pun longgar.
"Terima kasih pada Isteri tercinta atas dorongan nya saya terbuka hati untuk turunkan berat badan dengan mencuba Jus Mate5." itu lah kata2 yg terucap dari mulutnya ketika di soal jawab.

Ramai kawan2nya dah mula ingin mencuba kehebatan Jus mate5 ini.Anda pun rasa teruja nak dapatkan berat idaman? Apa tunggu lagi,mulakan sekarang dan rasa kehebatan nya sendiri..

K.Az sedia membantu Anda. Kerana Customer K.Az anggap seperti pesakit yang perlu rawatan dan perhatian yang secukupnya..Insyaalah.





Ini Puteri K.Az




Nak cuba apa lagi, meh ler order!!!!
Gambar terbaru diambil pada 9/3/09








Sebelum Menggunakan Jus Diet Mate 5 begini la keadaan Mazliwati Md Shah atau lebih dikenali dengan panggilan Bai

GAMBAR BAI SELEPAS MENGGUNAKAN JUS DIET MATE 5

Perubahan sekarang bai dah kurus dan cantik dgn Jus Diet Mate5 selama 5 bulan, dan masih menjalani program ini sehingga dia berpuashati dgn berat badannya yang sesuai..






Dahulu ukur lilit pinggangnya 75 inci, sekarang sudah slim banyak, sudah tinggal 46 inci sahaja. Begitu juga dengan beratnya dari 208kg sekarang tinggal 108kg dan Bai dalam proses hendak menguruskan badannya lagi. Waktu gemuk dahulu, bukan saja Bai susah nak jalan, dunianya hanya di atas sofa saja. Makan dan minumnya juga di situ. Nak basuh punggung sendiripun, maknya Nor Chik Talib, 58 yang lakukan. "Macam basuh punggung anak gajah..." kata Cik Nor lagi.



Apa rahsia Bai Kurus?

Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital. Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja.
Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5.



Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, hubungi ....(kak Azah), beli dan amalkan jus ini seperti dirinya.



BERITA TERKINI !!
25 hari - turun 30kg ambil


2 peket sehari JUS DIET MATE 5...





Utara: Suzana tak malu lagi keluar rumahOleh Zuliaty Zulkiffli



Berat badan susut 40kg selepas ikuti program diet seimbang Dr Che RozmeyKUALA KEDAH: Suzana Md Noor, 30, yang pernah memiliki berat badan mencecah 230 kilogram (kg) dan hanya berkurung di rumah sejak lima tahun lalu kini mula keluar rumah selain mampu berdiri berbanding dulu.
KELUAR: Suzana bersiar-siar di halaman rumahnya sambil ditemani Dr Rozmey setelah terperap selama lima tahun di dalam rumah.

"Sebelum ini, saya tidak datang haid hampir lima tahun dan ia amat membimbangkan. Sebagai wanita saya bimbang apa yang akan berlaku jika berkahwin kelak."Bagaimanapun, segala-galanya berubah apabila saya datang haid seperti orang lain dan saya bertambah yakin dengan diri saya," katanya.
Ibunya, Saadiah Morad, 47, berkata, anak perempuan sulung tiga beradik itu turut membantunya membuat kuih setiap hari sebelum keluar berniaga setiap hari.Katanya, sebelum ini sudah lebih RM10,000 dihabiskan untuk membeli produk pelangsing badan untuk Suzana menggunakan wang simpanan hasil jualan kuih tetapi gagal."Dia bertambah yakin dengan dirinya sehinggakan turut menambah pendapatan menjual produk Jus Diet Mate 5 ini untuk mencari wang saku untuk membantu menyara keluarga memandangkan dua adiknya tinggal berjauhan dari kami," katanya.
















1 ulasan:

A Y U berkata...

salam..

nama saya idayu..saya tidak mengalami masalah kegemukan yang kritikal,namun ia boleh dikategorikan aagak berisi..ketinggian saya 150cm dengan berat 55kg..sy mangidamkan berat 47kg..namun,masalah saya ialah bahagian punggung yg besar..saiz baju saya hanya M,malah saya juga boleh memakai baju yg bersaiz S..tetapi masalahnya ialah kerana punggung yang terlalu besar,saya tidah boleh memakai baju tersebut..saya terpaksa memakai baju yg bersaiz XL menyebabkan saya kelihatan begitu besar..saiz seluar saya juga sekitar 31-32..bantulah saya untuk menyelesaikan masalah ini kerana saya juga ingin seperti org lain,mampu kelihatan cantik bergaya..


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Insurance News. Powered by Blogger