Rabu, 16 Julai 2008

Soal Jawab Bersama Dr.

Soalan 1

Masalah saya:

sebelum mengambil jdm5 berat saya 55kg. Dengan ketinggian saya 5.2' saya mahu mengurangkan 5kg.. Saya mula meminum jdm5..seperti yang disarankan..setelah meminum 5 peket, saya dapati perut saya sentiasa rasa lapar..lapar yang x dapat ditahan-tahan...bila timbang berat saya dah 59kg..
alamak!!! saya terus berhenti minum jdm5..sayang sungguh..sebab beli mahal2..baru- baru ini kawan saya juga mengadu masalah yang sama. (pada awal tahun lepas saya pernah mengambil ubat pelangsing NP TRIM.)

Jawapan dr

kes ini adalah kes terpencil kesan negetif kepada pengamal produk berkimia seburtamine,...

biasanya penguna seburtamine yg tidak bernasib baik ini ,..bila menguna jdm,..sel-sel badan menjadi begitu resistant dan melawan pelawaan JDM utk sel dipulihkan kepada normal,..

apa yg terjadi pd pn,..kesan buruk seburtamine pada permulaan pn ambil JDM berjaya menghalang JDM dari bertindak merawat sel-sel badan,..menghalang sel-sel dari dibakar ,.

menghalang sel-sel otak dari merasa tidak lapar,...
pastinya pn merasa amat lapar sebaik saja mengambil JDM
( SEPATUT NYA WAJIB RASA 1. KENYANG 2. TENAGA 3. TAK SUKA MAKAN 4. BERAT TURUN)
dan keadaan makin buruk bila pn mula makan / ambil kalori utk menahan lapar tadi,...
kes ini telah dr jelaskan berulang KALI..!!!,..

Apa yg perlu dibuat
1. Sebaik saja merasa lapar , jika tidak tahan ..terus ambil JDM utk kali ke 2.

2. Terus kurangkan jumlah kalori / makan ...dan jika perlu hya ambil JDM , plain water, se biji buah ..dan JDM sampai 3x sehari..utk beberapa hari sehingga rasa lapar hilang dan mula menikmati SENSASI JDM seperti diatas,....

JIKA ANDA MAMPU BUAT apa yg dr sarankan ...100 % pasti berjaya,....KURUS DGN Jus Diet Mate 5

soalan

Dalam proses penurunan berat badan...saya turut melakukan senaman dengan set gym dan berlari di atas treadmill. minggu keempat pengambilan jdm saya berlari atas treadmill dalam tempoh 40minit tanpa henti....bau peluh saya agak pelik ketika itu...seperti bau bahan kimia.

Adakah ketika itu JDM sedang menjalankan fungsinya menyingkirkan bahan kimia seperti (pil langsing dan ubatan yang pernah diambil ) sebelum ini.

Untuk pengetahuan doktor ketika di zaman kanak - kanak saya banyak makan ubat untuk masalah asthma saya dan ia antara punca kenaikan berat badan saya dari kanak - kanak lagi.

Jawapan
Badan mengeluarkan toxin dgn tiga cara

1. najis
2. Air kencing
3. perpeluhan

Saluran 1 memerlukan sistem hati dan usus yg sihat, manakala saluran 2 memerlukan buah pinggang yg sihat.

penyingkiran bahan lipolisis lemak, wasted metabolisma badan bermula dgn peningkatan fungsi hati dan buah pinggang .

JDM melalui L-Carnitine, HCA meningkatkan metabolisma sel-sel lemak, dgn menghalang pembentukan lemak, gula diguna dgn optima dan tidak disimpan sebagai lemak, dan lemak dihancurkan.

HCA mampu meningkatkan neurotransmitter SErotonin utk menghalang rasa lapar,.Beta-caroten, anti -oxida lain yg terdapat dlm spirulina marawat kulit dan melindungi / stimulate Hati utk menghasilkan lebih enzim pembakarlemak dan pembuangan lemak dan sisa toxin,.ia juga melindungi hati dari tercerdera. Mana kala Guar gum bersedia membersih dan merawat toxin dlm badan dgn memperhebatkan pembuangan melaluli usus.

Peninglkatan C-amp ,..meningkatkan pengaliran darah kebuah pinggang dan kecekapan buah pinggang bertambah utk penyingliran wasted metabolism badan.
Semasa pn melakukan senaman,.mekanisma 3 telah pn aktifkan,..byk darah ke kulit dan kelenjar peluh,..so , wasted / toxin yg hendak disingkir melalui dua saluran utama kini ,..juga di singkir pd kadar yg tinggi secara perpeluhan.

Dan ini adalah normal / tidak bahaya. Elok pn amalkan minum plain water yg mencukupi, utk mengantikan air yg hilang secara perpeluhan semasa 'workout.

Soalan

Sejak pengambilan JDM5, saya mengalami sembelit & jarang ke toilet kecuali buang air kecil dek kerna minum air dlm 3 hingga 4 liter sehari...

sebelum ni saya memng x de masalah pergi toilet.... selalunya 2 kali sehari. sebaik bangun pagi dan selepas mkn....

saya rasa x selesa.. bila x pergi toilet.....

saya minum byk air putih n makan byk sayur dlm breakfast

Jawapan

dlm pengamalan JDM, penguna mula mengurangkan makan,ini menyebabkan pergerakan usus lambat / sembelit.

JDM 5 mengandungi guar gum sejenis fiber yg boleh membantu merawat sembelit dan masaalah usus yg lain.

Teruskan amal makan sayur n buahan spt betik / pisang ,.dan dlm masa yg sama kurangkan makanan berkalori jenis kaborhidrat spt nasi, roti, oat atau mee,...biasanya usus anda akan mula biasa dgn corak pemakanan yg baru,..dan guar gum dlm JDM 5 membantu merawat / mempercepatkan hilang sembelit yg pn alami,..

harus faham , sembelit yg dialami disebabkan pertukaran cara / jenis makan,..bukan kerana JDM 5

Soalan

Kebanyakan pemakanan diet akan mengelakkan pengambilan ais.. jadi kenapa JDM ni membolehkan pengguna menggunakan ais dalam minumannya. kadang2 ramai jugak yg pelik ngan bertanya kepada saya.. mungkin ini satu-satunya program diet yg meng’halal’ kan ais.

Adakah JDM memberi ape2 kesan negative kpd ibu mengandung terutama di awal kandungan. bukan ape, kadang2 diawal mengadung kita blum dapat detect, so kot2 la mengandung masa guna JDM ni…

Jawapan Doktor Rozmey

JM5 telah doc formulasikan utk memberi kemudahan pada penguna amalkan seakan minum jus oren sejuk…ini adalah teknlogi luar biasa anak watan yg patut dibanggakan,.Ia pelik , tapi benar dan telah berulang kali terbukti yg paling berkesan, ajaib, mudah, murah dan selamat….tidak seperti produk lain.

JM5 mampu membantu menyuburkan wanita mandul dgn meningkatkan kematangan meosis satu pada tahap metaphase dan serta meningkat aktviti ovari. Ramai pengamal JM5 yg mandul sudah hamil. JM5 selamat, utk ibu dan bayi.

Namun, ibu mengandung dilarang utk diet,..kerana ini bertentangan dgn fisilogi normal perubahan mengandung, yg memastikan ibu dan anak mendapat zat secukupnya, dan kenaikan berat semasa mengandung adalah kerana perkembangan bayi dan saiz sel-sel ibu utk persediaan secukupnya selama tempoh mengandung dan bersalin serta proses susuan bayi.

0 ulasan:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Insurance News. Powered by Blogger