Sabtu, 19 Julai 2008

JDM5 - Apa Kata Mereka

Membantu merawat penyakit kencing manis, darah tinggi, kemandulan, lelah, gout, sendi, kemurungan dan insomnia (sukar tidur)

Pn. Zie - sukar hamil
Saya baru cuba Jus Mate 5 selama sebulan.. selepas bermacam-macam cara untuk dapatkan second baby sejak 4 tahun lepas. Niat utama memang nak kurus, dan dapat turun dalam 5 kg dalam tempoh 30 hari ni. Dua hari lepas dapat tahu pregnant... so happy tak tau nak kata..

Pn. Rossaila - Kepenatan lepas bekerja
Kini, yang nyatanya bila saya ambil 1 peket Jus Mate 5 lepas kerja, badan saya jadi bertenaga sangat.... mampu buat exercise 1 jam lebih.... Jus Mate 5... buat saya rajin & aktif!

Cik Suzana - Obesiti 230kg
Dulu saya malu untuk keluar rumah. Nak bangun berjalan sendiri pun susah. Perlu bantuan ahli keluarga untuk bergerak. Kini saya dah boleh bergerak seperti orang lain, malah mula menambah pendapatan dengan menjadi pengedar Jus Mate 5.

0 ulasan:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Insurance News. Powered by Blogger